sobota 20. června 2015

Víkend v Bruselu

Naskytla se mi příležitost podívat se do Bruselu, kde jsem ještě nebyla. O Belgii jsem věděla jen, že mají výbornou čokoládu, wafle a pivo.


Spali jsme v krásném hotelu kousek od Evropského parlamentu. 
http://www.booking.com/hotel/be/vincentv-gallery.cs.html



Čokoládu mají opravdu dobrou, nejčastěji ve formě pralinky nebo takových nalámaných kousků plátků. Ceny jsou ale na naše poměry velmi vysoké. 



Chvílema jsem si připadala jako ve Francii. Makronky, croissanty a francouzština.





Asi nejznámější Bruselskou dominantu snad ani nemusím představovat. Atomium je model základní buňky krystalové mřížky železa několika miliardkrát zvětšený. Stavba byla postavena pro mezinárodní výstavu EXPO 58, ale díky své popularitě zůstala. 




V Bruselu si můžete koupit i kouzelnickou hůlku Harryho Pottera!


Kdekoliv jsem si objednala džus, dostala jsem opravdu čerstvý. A v krásné sklenici s brčkem. Výlet do Bruselu stál za to a každému, kdo má rád čokoládu a wafle, tuto destinaci doporučuju. Jak vidíte z mých fotek, Belgie toho má mnohem víc, co turistům může nabídnout. Máte-li nějaké otázky, budu ráda, když mi je napíšete do komentářů, ráda vám na ně odpovím. Byl jste někdo už v Bruselu? Jak se vám tam líbilo?


Vaše Michaela, kanjitoshite (z japonštiny= "s úsměvem")





2 komentáře: